Verzend- en retourbeleid

Verzenden & Retourneren

Verzenden

Wanneer jij je order hebt geplaatst, gaan wij met liefde aan de slag om jouw bestelling in orde te maken. Wanneer producten op voorraad zijn, versturen wij jouw order binnen twee werkdagen. Wanneer dit het niet het geval is, streven wij ernaar om de items binnen 7 werkdagen, na ontvangst van de order, geleverd te hebben, mits deze op voorraad zijn. Je bestelling wordt verstuurd met een track&trace code, zodat jij weet wanneer jouw pakketje naar je onderweg is.

Wij versturen naar Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grote van je pakket en het land waarnaar het pakket wordt verstuurd. De verzendkosten binnen Nederland bedragen maximaal €6,50. De verzendkosten voor België en Duitsland bedragen €8,95. Daarnaast worden bestellingen boven de €125,00 gratis binnen Nederland bezorgd.

Retouneren

Het kan zijn dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Dat is natuurlijk heel jammer, maar dat kan gebeuren. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retouneren.

Wij kunnen de producten alleen retour nemen en tot terugbetaling overgaan wanneer de producten onbeschadigd, ongewassen en ongedragen zijn. Belangrijk om te weten is dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Sale-items kunnen, net als producten die speciaal op maat of op aanvraag voor jou gemaakt zijn, niet geretourneerd worden.

Controleer direct na ontvangst van je bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, willen wij je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Hoe kun je retouneren?
1. Stuur een e-mail naar info@liefiess.nl
2. Vermeld je naam en ordenummer
3. Geef aan welk artikel je wilt annuleren en de reden van retourneren

Naar aanleiding van je e-mail krijg je van ons een reactie en nemen we je retour in behandeling. Vervolgens kun je de producten, in originele staat en verpakking, naar ons retour sturen.

Wanneer wij de retourzending in juiste staat hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot terugbetaling. De terugbetaling vindt plaats binnen 7 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen. Wanneer wij artikelen hebben ontvangen die niet in originele staat zijn, wordt de retour niet geaccepteerd. Het pakket wordt dan teruggestuurd naar en op kosten van de koper.

Klachten

Heeft u een klacht over uw bestelling? Vul dan het contactformulier in of mail naar info@liefiess.nl.
Mocht een artikel beschadigd zijn bij ontvangst, dat dient u dit zo snel mogelijk bij ons te melden.